A CODEX Értéktár Zártkörűen Működő Részvénytársaság vezetősége és valamennyi munkatársa arra törekszik, hogy Ügyfelei kiszolgálása a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Amennyiben szolgáltatásunk igénybevétele során Ön mást tapasztal, bármilyen problémája merül fel, kérjük, hogy jelezze Társaságunk felé annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat fejlesszük.

A panaszfelvételi űrlap letöltése>>
A CODEX Értéktár Zrt. Panaszkezelési Szabályzatának letöltése >>

Panaszát írásban elektronikus úton (e-mail) a panasz@ertektar.hu címen vagy postai úton a Társaság 2092 Budakeszi, Szüret utca 5. szám alatti székhelyére küldött levélben, illetve személyesen Társaságunk székhelyén vagy a +36 1 815 6549 számon telefonon is megteheti..

Tájékoztatjuk, hogy az MNB 2014. augusztus 1-jei hatállyal módosította a pénzügyi szolgáltatóknak a fogyasztók panaszkezelésére vonatkozó rendeletét.

A változtatás megkönnyíti a fogyasztók számára a jegybank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központja felé a fogyasztói beadványok, illetve a Pénzügyi Békéltető Testület számára a kérelmek beadását azokban az esetekben, ha a pénzügyi szolgáltató előzetesen elutasította az ügyfél panaszát.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) módosított panaszkezelési rendeletének friss előírása szerint a fogyasztó kérheti a pénzügyi szolgáltatótól a jegybankhoz beadandó fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát, ha a szolgáltató előzőleg elutasította panaszát. A kérés nyomán a szolgáltató köteles ingyenesen elküldeni ezeket a dokumentumokat az adott kérelmezőnek.

MNB fogyasztói kérelem NYOMTATVÁNY letöltése.

A fogyasztói panaszokkal kapcsolatosan további tudnivalókat elérhet az MNB oldalán az alábbi linkekre kattintva.

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
A pénzügyi szervezethez benyújtandó panasz (formanyomtatvány)

Amennyiben a nyomtatványokat postai úton szeretné megkapni, kérjük, hogy igényét jelezze a panasz@ertektar.hu email címen vagy Társaságunk panaszügyekkel foglalkozó vezetőjénél a +36 1 815 6500 központi telefonon vagy személyesen a panaszügyben folytatott egyeztetés, tárgyalás során.

Bármely kérdés esetén keresse Társaságunkat az alábbi elérhetőségeken:

A CODEX Értéktár Zrt. címe: 2092 Budakeszi, Szüret utca 5.
Központi telefonszáma: +36 1 815 6500
Központi telefaxszáma: +36 23 452 194
A Társaság központi és panaszügyekre dedikált email címe: info@ertektar.hu, és panasz@ertektar.hu

Kérjük, hogy a vezetékes telefonszám esetleges hibája esetén hívja az alábbi tartalék telefonszámunkat: +36 70 462 7009

Tisztelettel és köszönettel,

dr. Farkas Andrea vezérigazgató
CODEX Értéktár Zártkörűen Működő Részvénytársaság

FIGYELEM!

Tisztelt Látogató!

A CODEX Értéktár Zrt. folyamatosan azon dolgozik, hogy Ügyfelei számára a lehető legtöbb és naprakész információt tegyen közzé annak érdekében, hogy Ügyfeleinket megfelelően tájékoztassuk, illetve hiteles információkkal támogassuk a befektetési döntéseik meghozatalát. Ezen oknál fogva a Társaság új weboldalt fejlesztetett, mely 2018. júniusban közzétételre került, s mely – többek között – lehetővé fogja tenni az Ügyfelek számára az online számlanyitást, valamint a befektetői döntéseket támogató kalkulátorok elérését. Kollégáink folyamatosan dolgoznak azon, hogy Ön a legfrissebb információkat, tartalmakat érhesse el weboldalunkon keresztül, melyek feltöltése, az elavult tartalmak cseréje és a feltöltött tartalmak ellenőrzése folyamatosan zajlik. Ebből fakadóan előfordulhat, hogy régi, elavult információval találkozik a honlapon, mellyel kapcsolatban szíves türelmét és megértését kérjük.

Köszönettel:

CODEX Értéktár Zrt.

AAPL 169.0700
TSLA 314.7600
FB 179.0800
GOOG 1035.7400
BABA 177.6900
ACAD 30.4500
MSFT 84.1050
CSCO 37.6050
ORCL 49.6600
AAPL 169.0700
TSLA 314.7600
FB 179.0800
GOOG 1035.7400
BABA 177.6900
ACAD 30.4500
MSFT 84.1050
CSCO 37.6050
ORCL 49.6600