A CODEX Értéktár Zártkörűen Működő Részvénytársaság vezetősége és valamennyi munkatársa arra törekszik, hogy Ügyfelei kiszolgálása a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Amennyiben szolgáltatásunk igénybevétele során Ön mást tapasztal, bármilyen problémája merül fel, kérjük, hogy jelezze Társaságunk felé annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat fejlesszük.

A panaszfelvételi űrlap letöltése>>
A CODEX Értéktár Zrt. Panaszkezelési Szabályzatának letöltése >>

Panaszát írásban elektronikus úton (e-mail) a panasz@ertektar.hu címen vagy postai úton a Társaság 2092 Budakeszi, Szüret utca 5. szám alatti székhelyére küldött levélben, illetve személyesen Társaságunk székhelyén vagy a +36 1 815 6549 számon telefonon is megteheti..

Tájékoztatjuk, hogy az MNB 2014. augusztus 1-jei hatállyal módosította a pénzügyi szolgáltatóknak a fogyasztók panaszkezelésére vonatkozó rendeletét.

A változtatás megkönnyíti a fogyasztók számára a jegybank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központja felé a fogyasztói beadványok, illetve a Pénzügyi Békéltető Testület számára a kérelmek beadását azokban az esetekben, ha a pénzügyi szolgáltató előzetesen elutasította az ügyfél panaszát.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) módosított panaszkezelési rendeletének friss előírása szerint a fogyasztó kérheti a pénzügyi szolgáltatótól a jegybankhoz beadandó fogyasztói megkeresés vagy a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) intézhető, vitarendezésre irányuló eljárás megindítására vonatkozó kérelem formanyomtatványát, ha a szolgáltató előzőleg elutasította panaszát. A kérés nyomán a szolgáltató köteles ingyenesen elküldeni ezeket a dokumentumokat az adott kérelmezőnek.

MNB fogyasztói kérelem NYOMTATVÁNY letöltése.

A fogyasztói panaszokkal kapcsolatosan további tudnivalókat elérhet az MNB oldalán az alábbi linkekre kattintva.

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
A pénzügyi szervezethez benyújtandó panasz (formanyomtatvány)

Amennyiben a nyomtatványokat postai úton szeretné megkapni, kérjük, hogy igényét jelezze a panasz@ertektar.hu email címen vagy Társaságunk panaszügyekkel foglalkozó vezetőjénél a +36 1 815 6500 központi telefonon vagy személyesen a panaszügyben folytatott egyeztetés, tárgyalás során.

Bármely kérdés esetén keresse Társaságunkat az alábbi elérhetőségeken:

A CODEX Értéktár Zrt. címe: 2092 Budakeszi, Szüret utca 5.
Központi telefonszáma: +36 1 815 6500
Központi telefaxszáma: +36 23 452 194
A Társaság központi és panaszügyekre dedikált email címe: info@ertektar.hu, és panasz@ertektar.hu

Kérjük, hogy a vezetékes telefonszám esetleges hibája esetén hívja az alábbi tartalék telefonszámunkat: +36 70 462 7009

Tisztelettel és köszönettel,

dr. Farkas Andrea vezérigazgató
CODEX Értéktár Zártkörűen Működő Részvénytársaság

FIGYELEM!

Tisztelt Látogató!

A CODEX Értéktár Zrt. folyamatosan azon dolgozik, hogy Ügyfelei számára a lehető legtöbb és naprakész információt tegyen közzé annak érdekében, hogy Ügyfeleinket megfelelően tájékoztassuk, illetve hiteles információkkal támogassuk a befektetési döntéseik meghozatalát. Ezen oknál fogva a Társaság új weboldalt fejlesztetett, mely 2018. júniusban közzétételre került, s mely – többek között – lehetővé fogja tenni az Ügyfelek számára az online számlanyitást, valamint a befektetői döntéseket támogató kalkulátorok elérését. Kollégáink folyamatosan dolgoznak azon, hogy Ön a legfrissebb információkat, tartalmakat érhesse el weboldalunkon keresztül, melyek feltöltése, az elavult tartalmak cseréje és a feltöltött tartalmak ellenőrzése folyamatosan zajlik. Ebből fakadóan előfordulhat, hogy régi, elavult információval találkozik a honlapon, mellyel kapcsolatban szíves türelmét és megértését kérjük.

Köszönettel:

CODEX Értéktár Zrt.