E-mail
LinkedIn
Telefon

A CODEX Értéktár Zártkörűen Működő Részvénytársaság vezetősége és valamennyi munkatársa arra törekszik, hogy Ügyfelei kiszolgálása a lehető legmagasabb színvonalon történjen. Amennyiben szolgáltatásunk igénybevétele során Ön mást tapasztal, bármilyen problémája merül fel, kérjük, hogy jelezze Társaságunk felé annak érdekében, hogy szolgáltatásainkat fejlesszük.

A panaszfelvételi űrlap letöltése>>
A CODEX Értéktár Zrt. Panaszkezelési Szabályzatának letöltése >>

Panaszát írásban elektronikus úton (e-mail) a panasz@ertektar.hu címen vagy postai úton a Társaság 2092 Budakeszi, Kagyló utca 1-3. szám alatti székhelyére küldött levélben, illetve személyesen Társaságunk székhelyén vagy a +36 23 885 440 számon telefonon is megteheti.

MNB fogyasztói kérelem NYOMTATVÁNY letöltése.

A fogyasztói panaszokkal kapcsolatosan további tudnivalókat elérhet az MNB oldalán az alábbi linkekre kattintva.

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
A pénzügyi szervezethez benyújtandó panasz (formanyomtatvány)

Amennyiben a nyomtatványokat postai úton szeretné megkapni, kérjük, hogy igényét jelezze a panasz@ertektar.hu email címen vagy Társaságunk panaszügyekkel foglalkozó vezetőjénél a +36 23 885 430 központi telefonon vagy személyesen a panaszügyben folytatott egyeztetés, tárgyalás során.

Bármely kérdés esetén keresse Társaságunkat az alábbi elérhetőségeken:

A CODEX Értéktár Zrt. címe: 2092 Budakeszi, Kagyló utca 1-3.
Központi telefonszáma: +36 23 885 430
A Társaság központi és panaszügyekre dedikált email címe: info@ertektar.hu, és panasz@ertektar.hu

Kérjük, hogy a vezetékes telefonszám esetleges hibája esetén hívja az alábbi tartalék telefonszámunkat: +36 70 462 7009

Tisztelettel és köszönettel,

dr. Farkas Andrea vezérigazgató
CODEX Értéktár Zártkörűen Működő Részvénytársaság